Komentuoti:

Kinoja sveikata naudinga širdžiai, SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Vienų šalių gyventojai rekomenduoja mitybą praturtinti antioksidantų turinčiais prieskoniais, kiti — nusnūsti popietės miego. Lietuvoje, palyginus su kitomis Europos Sąjungos šalimis, nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta daugiausiai vyrų ir moterų.

Taigi ko galėtume pasimokyti iš kitų šalių gyventojų? Indija: viską gardinti prieskoniais Aštrų maistą reikia valgyti lėčiau.

Nuo širdies ir kraujagyslių ligų gali apsaugoti Viduržemio jūros dieta

Be to, gerti daug vandens. Prieskoniuose gausu antioksidantų, kinoja sveikata naudinga širdžiai naikina laisvuolius radikalus ir greitina medžiagų apykaitos procesus.

Nyderlandai: automobilį iškeisti į dviratį Nors dviratį turi daugelis gyventojų, tačiau dažniausiai jie kaupia dulkes rūsiuose. Reikia imti pavyzdį iš Nyderlandų gyventojų, kuriems dviratis yra pagrindinė miesto transporto priemonė.

Arbūzas nėra tik vanduo ir cukrus: vaisius labai naudingas, tačiau šiek tiek rizikingas

Važinėjimas dviračiu — tai aktyvi fizinė veikla, kuri degina kalorijas ir padeda numesti svorio. Meksika: neprisivalgyti vakare Vietiniai meksikiečiai pagrindinį dienos maistą suvartoja tarp 14 ir 16 valandos.

Vakare tiesiog lengvai užkanda. Nepersivalgymas vakarais gali padėti išvengti nemalonių refliukso simptomų naktį, kai sukyla rūgštys. Brazilija: daugiau bendrauti Kinoja sveikata naudinga širdžiai mokslininkai nustatė, kad žmonės, turintys daug draugų, gyvena net septyneriais metais ilgiau! Draugų apsuptyje gaminasi laimės hormonas oksitocinas, kuris ramina, gerina širdies veiklą ir padeda nepersivalgyti.

Šis maisto produktas širdies priepuolio tikimybę sumažina net iki 40 proc.

Todėl reikia imti pavyzdį iš brazilų, kurie vadinami viena draugiškiausių tautų visame pasaulyje. Lenkija: valgyti namie Lenkai išleidžia 5 procentus visų savo pajamų valgydami ne namie.

Taip jie ne tik sutaupo, bet ir rūpinasi sveikata. Namie galima pasigaminta sveikesnių ir pigesnių patiekalų nei daugelyje viešojo maitinimo įstaigų. Japonija: nustoti valgyti, kai tik pajuntamas sotumas Ilgaamžiai japonai sako, kad nuo stalo pakilti reikia tada, kai jautiesi 80 procentų sotus.

Kas yra naudinga širdies ir kraujagyslių sveikatai. Produktai, vitaminai, liaudies gynimo priemonės

Labai svarbu įsiklausyti į savo kūną ir nustoti valgyti, kai jautiesi sotus, bet nevisiškai. Tai nereiškia, kad jie suvartoja nepakankamai maisto, nes smegenys gerokai vėliau gauna signalą apie sotumo jausmą negu iš tikrųjų pasisotinama.

kinoja sveikata naudinga širdžiai nevalgius hipertenzija

Kinija: medituoti Meditacija sumažina širdies ligų, priepuolių, infarkto rizika. Palengvina dėmesio, nerimo, depresijos simptomus.

Meditacija padeda atsipalaiduoti, gerina kvėpavimo takų ir protinę veiklą. Gambija: valgyti riešutus Šioje Vakarų Afrikos šalyje riešutai pakeičia mėsą.

Jie mažina kraujo spaudimą, atsparumą insulinui, cholesterolio kiekį kraujyje.

kinoja sveikata naudinga širdžiai migrena ir hipertenzija kaip būti

Padeda nuo sutrikusio širdies ritmo ir diabeto. Reguliariai, penkis kartus per savaitę riešutus vartojantys asmenys sumažina širdies ligų Anatolijus Efimovičius Aleksejevas apie hipertenziją priepuolių riziką net 50 procentų.

kinoja sveikata naudinga širdžiai hipertenzija, o tada hipotenzija, kas tai yra

Ispanija: nusnūsti dieną Siesta — poilsio metas Pietų Europoje, kurio pavydi tikriausiai visi šiaurinių kraštų gyventojai. Poilsis dieną yra labai naudingas sveikatai, nes sumažina širdies ligų ir priepuolių riziką.

Ypač smagu nusnūsti dieną, jei naktį miegama nepakankamai, kankina nemiga. Miego trūkumas gali būti daugelio ligų priežastimi.

Gudobelė – gamtos dovana širdžiai

Islandija: valgyti daugiau žuvies Per metus vidutinis islandas suvalgo apie kg žuvų: silkių, menkių, upėtakių. Omega 3 riebiųjų rūgščių turtingos žuvys saugo nuo uždegimo, širdies ligų, padeda lieknėti. Be to, jos gerina smegenų veiklą, todėl būtinos dirbantiems protinį darbą.