NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaip palaikyti širdies sveikatą. 9 maisto produktai, palaikantys sveiką širdies ir kraujagyslių sistemą

Ar žinai, kad? Vaistininkės patarimas, kas geriausia jūsų širdžiai Nuo nuotaikos pakėlimo iki širdies ritmo reguliavimo.

Ieškoti Širdies sveikata: kokie pavojai tyko per karščius? Kokie pavojai širdies tyko vasarą? Kaip jų išvengti?

kaip palaikyti širdies sveikatą

Vanduo — širdies gyvybingumo šaltinis vasarą Atostogos — tai jūra, gardus maistas ir skanūs gėrimai. Tačiau neretai šiltuoju sezonu pasirenkame ne vandenį, sulčių kokteilius, o šaltą kavą arba dar blogiau — alkoholį, pamiršę svarbiausią širdies gyvybingumo šaltinį karštomis vasaros dienomis — vandenį.

Juk įprotis kasdien išgerti 1—2 litrus vandens vasarą ypač padėtų palaikyti sklandų širdies darbą. Atidumas padeda išvengti komplikacijų Pasak kardiologės, vasarą padidėja trombų susidarymo tikimybė, nes žmonės, būdami aktyvesni — keliaudami, sportuodami, dirbdami sode, neretai pamiršta vartoti pakankamai skysčių.

Susijusios ligos

Įtakos turi ir įvairių vaistų vartojimas, pavyzdžiui, šlapimą varančių vaistų, kuriuos dažniausiai vartoja vyresnio amžiaus žmonės. Gydytoja D. Janušienė pabrėžė, kad vasarą padidėja ir infarkto tikimybė, nes būnant karštyje intensyvėja širdies veikla, plečiasi kraujagyslės.

Žmonės dažnai nesikreipia pagalbos, nes tinkamai neįvertina kūno siunčiamų signalų. Patariama nedelsiant kreiptis į gydytoją, jei svaigsta ar skauda galvą, sutrinka širdies ritmas ar už krūtinkaulio jaučiamas spaudimas, skausmas, kuris gali plisti į kaklą, rankas, petį, nugarą.

kaip palaikyti širdies sveikatą

Iš pradžių simptomai gali būti neryškūs, pastebimi tik patiriant fizinį ar emocinį krūvį. Ligai progresuojant, jie stiprėja. Širdies ligomis sergantys žmonės karštomis dienomis turėtų ypač pasisaugoti.

A. Kulitaitė pataria: Kaip geriausia sutaupyti?

Jiems patariama išgerti iki 1,5 litro vandens per dieną, vengti kaitros, būti pavėsyje ar vėsesnėse patalpose, griežtai laikytis gydytojų nurodymų. Svarbiausi patarimai, padėsiantys palaikyti sklandų širdies darbą vasarą: Vartoti kuo daugiau vandens — nuo 1 iki 2 litrų per dieną.

kaip palaikyti širdies sveikatą

Nebūti saulėje be galvos apdangalo. Karštomis dienomis vengti aktyvaus sporto. Kaip palaikyti širdies sveikatą arba dirbant sode, būtina nepamiršti gerti vandens, kad būtų atkurtas skysčių balansas.

Reikia subalansuoti mitybą — joje neturi trūkti mikroelementų ir vitaminų.

Ir nors ši statistika atrodo gąsdinanti, tačiau gamta suteikė mums unikalią galimybę išsaugoti ir pagerinti savo širdies sveikatą tiesiog gyvenant sveikiau ir vartojant tinkamus maisto produktus bei laikantys sveikos mitybos įpročių. Taigi, kokie maisto produktai geriausiai tinka sveikos širdies ir kraujagyslių sistemos palaikymui?

Sergantieji širdies ligomis turėtų griežtai laikytis gydytojo nurodymų dėl mitybos ir vengti alkoholio. Širdis — vienas stipriausių žmogaus raumenų, nenuilstamai pumpuojantis kraują, ji aprūpina visą organizmą gyvybiškai svarbiu deguonimi ir maisto medžiagomis.

Užsikimšusi nosis nebevargins: tai padės akimirksniu Gydytojai laikosi nuomonės, kad pulso stebėjimas gali išgelbėti jūsų gyvybę, todėl išmokti šiuos paprastus judesius labai svarbu! Paprastai pulsas matuojamas ramybės padėtyje, sėdint ant kėdės. Ištieskite dilbius ant lygaus paviršiaus, delnu aukštyn, alkūnę šiek tiek pakeldami. Tada giliai įkvėpkite, iškvėpkite ir giliai įkvėpkite. Tuomet rodomuoju ir viduriniu pirštais švelniai paspauskite veną ir vieną minutę suskaičiuokite pulso ritmus.

Būtent todėl kasdien turime rūpintis savimi, nes tik tuomet galėsime džiaugtis gera sveikata ir ilgaamžiškumu.