7 mitai apie širdies ligas, kuriais vis dar tikime - DELFI Sveikata

Širdies ligų rizikos veiksniai, kurių negalite kontroliuoti

širdies ligų rizikos veiksniai, kurių negalite kontroliuoti širdies ligos rūkant cigarus ir sveikata

Kai tai įvyksta, sumažėja širdies tėkmė kraujyje, o tai gali sukelti užsikimšimus ir galbūt širdies priepuolį. Kuriant širdies ligas, yra daug rizikos veiksnių, iš kurių kai kurių negalite kontroliuoti. Tačiau dieta yra rizikos veiksnys, kurį galite kontroliuoti.

širdies ligų rizikos veiksniai, kurių negalite kontroliuoti hemorojus ir hipertenzija

Dietos kontrolė taip pat padeda kontroliuoti cholesterolio kiekį, svorį ir kraujospūdį, kurie taip pat yra rizikos veiksniai. Pagrindiniai sveikos širdies dietos veiksniai yra šie: neriebių ar liesų baltymų, neriebių ar neriebių pieno produktų, daug vaisių ir daržovių, neskaldytų grūdų ir daug skaidulų turinčių maisto produktų pasirinkimas, svorio kontrolė, natrio kiekio ribojimas ir atsargumas, kai išeina valgyti.

širdies ligų rizikos veiksniai, kurių negalite kontroliuoti ridikėlių sultys nuo hipertenzijos

Ribokite riebalus ir cholesterolį. Kai kurie maisto produktų, kuriuose yra daug riebalų ir cholesterolio, pavyzdžiai yra sviestas, kiauliniai taukai, hidrintas margarinas, grietinėlės padažai, kokosų, palmių ir medvilnės sėklų aliejai, kakavos sviestas ir lašinių riebalai.

7 mitai apie širdies ligas, kuriais vis dar tikime

Maisto riebalų perteklius gali prisidėti prie svorio padidėjimo ir padidėjusio cholesterolio lygio. Tai yra abu širdies ligų rizikos veiksniai.

Daugiausia sočiųjų riebalų gaunama iš gyvulinių šaltinių, todėl svarbu valgyti liesą mėsos gabalą, naminius paukščius be odos, žuvį, neriebius pieno produktus ir kiaušinių baltymus.

Ne mėsos neriebiems baltymams yra: džiovintos pupelės, ankštiniai augalai, sojos produktai ir tofu Rinkitės neriebus arba neriebus pieno produktus. Įrodyta, kad jie naudingi širdies sveikatai, nes padidina DTL gerą cholesterolį.

Susijusios ligos

Šaltiniai gyvūnams yra: lašiša, tunas, skumbrė ir sardinės Tikslas - širdies ligų rizikos veiksniai du kartus per savaitę Kiti šaltiniai yra: graikiniai riešutai, rapsai ir sojų aliejus Žuvų taukų papildai yra dar vienas šaltinis, nors juose nėra kitų maistinių medžiagų, randamų maisto šaltiniuose Valgykite riešutus ir sėklas 3 dienas per savaitę. Įrodyta, kad jie pagerina kraujospūdį.

Kasdien rekomenduojamos 5 porcijos vaisių ir daržovių Rinkitės šviežius ar kurių negalite kontroliuoti be pridėtinių riebalų ar druskos; kurių negalite kontroliuoti nuo konservuotų produktų, šaldyti vaisiai ir daržovės išlaiko vitaminų ir mineralų kiekį Turi 2 šaukštus. Padarykite jiems pagrindinę jūsų valgymo dalį bent kartą per dieną Padidinkite skaidulų kiekį savo racione, siekdami 20—30 g per dieną.

Širdies ir kraujagyslių sistemos ligų rizikos veiksniai

Pluoštas padeda sumažinti cholesterolio kiekį, nes jis prisijungia prie virškinamojo trakto. Pradėkite lėtai ir palaipsniui didinkite, kad jūsų virškinimo sistema galėtų pakoreguoti Padidinkite vandens suvartojimą kartu su pluoštu, nes jie veikia kartu Kasdien įtraukite tiek netirpių, kurių negalite kontroliuoti tirpių skaidulų Netirpus pluoštas randamas kviečiuose, rugiuose, sėlenose ir kituose grūduose, o tirpus pluoštas - avižose, vaisiuose ir ankštiniuose produktuose.

  1. Tailandietiškos kapsulės nuo hipertenzijos
  2. Lengvas diuretikas nuo hipertenzijos

Dažnai rinkitės nesmulkintus grūdus ir džiovintas pupeles rekomenduojama 3 uncijos nesmulkintų grūdų per dieną Valgykite vaisių ir daržovių žieveles, kai tik galite Perskaitykite maisto produktų etiketes ir rinkitės tuos, kuriuose yra daug skaidulų Sumažinkite natrio kiekį savo racione. Tai gali padėti palaikyti kraujo spaudimą, kuris gali paveikti širdies sveikatą. Natris yra mineralas, randamas gamtoje ir jo yra beveik visuose maisto produktuose.

Išvengiamos rizikos veiksniai

Jums reikia tam tikro jo kiekio, tačiau dauguma žmonių suvartoja daugiau nei kūnui reikia. Druska yra didžiausias natrio kiekis maiste. Valgykite mažiau supakuotų maisto produktų, nes druska naudojama kaip konservantas ir dažniausiai yra pakuojama Perskaitykite maisto etiketes ir rinkitės maisto produktus, kuriuose vienoje porcijoje yra mažiau nei miligramų natrio Apribokite raugintą mėsą, pavyzdžiui, šoninę ir dešrą Venkite į maistą dėti papildomos kurių negalite kontroliuoti Venkite maisto produktų, kuriuose yra matomos druskos, pavyzdžiui, antpilai ir krekeriai Kepdami naudokite jūros druską, nes kurių negalite kontroliuoti yra mažiau natrio vienoje porcijoje Vietoj konservų rinkitės šviežias ar šaldytas daržoves; jie turi mažiau natrio Išlaikykite arba numeskite svorio, jei to reikia.

širdies ligų rizikos veiksniai, kurių negalite kontroliuoti ar Cialis galima vartoti esant hipertenzijai

Nutukimas ir antsvoris yra širdies ligų rizikos veiksnys. Nešiojimasis dėl papildomo svorio taip pat gali sukelti per daug streso jūsų širdžiai. Perskaitykite maisto etiketes, kad nustatytumėte porcijos dydį Venkite valgyti, kai nesate alkanas Valgymui naudokite mažas lėkštes Parūpinkite iš anksto porcijų patiekalų ir užkandžių Venkite grįžti kelias sekundes atgal Praktinis porcijų valdymas Ribokite desertus ir saldainius Pašalinkite ar apribokite saldintus gėrimus, pavyzdžiui, soda, nes jie turi mažai maistinės vertės ir turi daug kalorijų Būkite atsargūs valgydami.

Širdies ir kraujagyslių ligos

Restoranų maistas paprastai turi didesnį riebalų, kalorijų ir druskos kiekį nei tas pats maistas, kurį galite paruošti namuose. Paprašykite, kad į maistą, pagamintą restorane, būtų mažiau druskos ir riebalų Širdies ligų rizikos veiksniai panašių nurodymų, kaip tai darote namuose Gauk restoranų mitybos informacijos iš restorano arba internetu ir būk patogus apsilankymams Pabandykite pasirinkti restoranus, kuriuose yra širdžiai sveiko meniu elementų Prieš atvykdami turėkite omenyje tai, ką užsisakysite Venkite patiekalų su sunkiais kremais ar užpilu Vietoje kepto rinkitės kepti, troškintus ar keptus ant širdies ligų rizikos veiksniai patiekalus Venkite persivalgyti prieš valgį patiekiamų daiktų, tokių kaip ritinėliai, traškučiai ar užkandžiai Saugokitės padažų ant sumuštinių ir salotų, visada klauskite, iš ko jie gaminami Kai kuriems žmonėms alkoholiniai gėrimai gali padidinti DTL gerojo cholesterolio lygį.

Didesnis DTL cholesterolio kiekis sumažina širdies ligų riziką. Vyrams rekomenduojama vartoti iki 2 porcijų per dieną, o moterims - 1 porciją per dieną. Prieš įtraukdami alkoholinius gėrimus į savo racioną, pasitarkite su gydytoju.

širdies ligų rizikos veiksniai, kurių negalite kontroliuoti šilkmedžio medis nuo hipertenzijos

Taip pat žiūrėkite.